فرماندار بهشهر:

مطالب برخی از روزنامه‌های کشور به اندازه‌ای منفی است که با همدلی و همزبانی تناقض دارد

به گزارش خبرنگار خط امید، محمد تقی نورزاد در همایش روابط عمومی ادارات شهرستان بهشهر که در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: آنچه که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد اطلاع رسانی درست، شفاف و صادقانه است که حق مسلم مردم است.

 

وی افزود: روابط عمومی‌ها، نقش مهمی را در انتقال اخبار دارند که منجر به همدلی و همزبانی می شود، در این زمینه باید طوری رفتار کنیم که جامعه را به سوی تعادل سوق دهیم.

 

فرماندار بهشهر تصریح کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری یک صحبت عادی نبوده و با سال‌های قبل تفاوت داشت چراکه در آینده رویدادهایی اتفاق می افتد که باید آمادگی کامل داشته باشیم و روابط عمومی ها در خط مقدم این رویدادها هستند.

 

نماینده دولت در بهشهر گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها با توجه به اینکه عملکرد خوبی هم دارند دیده نمی‌شوند و این نشان دهنده ضعف در حوزه روابط عمومی اداره است، اگر اطلاع رسانی درست به مردم شود و توانایی‌های خودمان را اعلام کنیم توقعات مردم نسبت به دستگاه‌ها واقعی می شود.

 

وی به نقش خبرنگاران به عنوان مکمل روابط عمومی‌ها اشاره و تاکید کرد: انتقاد باید منصفانه باشد و پیشنهاد هم داده شود عیار واقعی خبرنگار به این است که اخبار را با اطلاعات کامل به مخاطب خود انتقال دهد در غیر اینصورت به خون شهدا خیانت کرده و جامعه را از اعتدال خارج می‌کند.

 

نورزاد خاطرنشان کرد: مطالب برخی از روزنامه‌های کشور به اندازه‌ای منفی است که با همدلی و همزبانی تناقض دارد و امروز اثرات آن را در جامعه می بینیم، که متاسفانه احزاب سیاسی با یکدیگر تند رفتار می کنند و اگر این اخبار منفی وارد فضای انتخاباتی شود تبعات بدی در پی دارد.